خود را با علي مقايسه مي كنيد در حاليكه از علي جز نامش نمي شناسيد . در كدام زندان علي به اسرا تجاوز شد ، در كدام محكمۀ علي قبل از اثبات جرم كسي آبرويش ريخته شد كه علي مي گويد به گناهانتان در جمع اعتراف نكنيد كه قبح گناه نشكند . حكومت بر مردم در نزد علي از يك كفش كهنه كم ارزش تر بود ، علي كناره گيري از حكومت را بر دوغ گفتن براي رسيدن به حكومت ترجيح داد ، حكومتي كه با دروغ بر سر كار بيايد بايد با شمشير حفظ شود و جز اجبار و زور چيزي ديگر عايد مردم نمي كند . قسم به علي كه علي از رفتارتان به نام اسلام شرمسار است
Friday, 11 September 2009
به نام خدا و دين كم كشتيد كه اكنون به نام عدالت علي تيغ بر شيعۀ علي مي كشيد
خود را با علي مقايسه مي كنيد در حاليكه از علي جز نامش نمي شناسيد . در كدام زندان علي به اسرا تجاوز شد ، در كدام محكمۀ علي قبل از اثبات جرم كسي آبرويش ريخته شد كه علي مي گويد به گناهانتان در جمع اعتراف نكنيد كه قبح گناه نشكند . حكومت بر مردم در نزد علي از يك كفش كهنه كم ارزش تر بود ، علي كناره گيري از حكومت را بر دوغ گفتن براي رسيدن به حكومت ترجيح داد ، حكومتي كه با دروغ بر سر كار بيايد بايد با شمشير حفظ شود و جز اجبار و زور چيزي ديگر عايد مردم نمي كند . قسم به علي كه علي از رفتارتان به نام اسلام شرمسار است
Thursday, 10 September 2009
احمدي نژاد براي فرار كردن از حقيقت لباس دلقكها را بر تن كرده است
در حاليكه بيشتركارشناسان سياسي اجتماعي داخلي و خارجي از نحوۀ گفتار احمدي نژاد با مخالفين انتقاد كرده اند همچنان رئيس منتصب دولت به رفتار ناسنجيده اش ادامه داده و بحران سازي را تنها راه نجات خود مي داند ، به همين دليل علاقۀ بسيار زيادي به حضور در كنفرانسهاي خبري دارد تا با سر و صدايي كه از بيان عقايدش به راه مي اندازد منتقدين را از عمل كرد ضعيف دولت خود منحرف كند . بطور مثال هلوكاست ، محو اسرائيل ، مناظرههاي جنجالي ، خس و خاشاك و گاهي هم معترضين را فريب خورده و كساني كه از مادرشان قهر كرده اند ناميده است . پس از گذشتن 4 سال ديگر اين استراتژي مسخره و نخ نما نه تنها خنده بر لبان شنوندگان نمي آورد بلكه همه گان از ضعف مديريتي وشخصي احمدي نژاد و دولت بي كفايت وي آگاه شده اند و ايشان را به دلقكي در دستان خامنه اي تشبيه مي كنند كه براي گذران زندگي دروغهاي بزرگ مي گويد وحتي گوجه فرنگي هاي پرت شده به طرفش را تشويقي براي بقاي خود تلقي مي كند كه بار ديگر مسافر شهر فرنگ است
Wednesday, 9 September 2009
كفش پاره هاي نيويورك و استقبال گرم از احمدي نژاد
يك پيشنهاد براي ايراني هاي سبز مقيم نيويورك :با خريدن ارزان قيمت ترين كفشهاي نيويورك آمادۀ پذيرايي از منفورترين رئيس جمهور تقلبي دنيا مي شويم ، هرچند اگر آداب ايراني را فراموش نكرده اييد و يا همسر ايراني داريد حتماً چند جفت كفش و يا كتوني كه سالهاست نپوشيده اييد در انباري و يا پاركينگ منزلتان پيدا خواهيد كرد كه البته براي جلوگيري ازسوء استفاده جنسي از كفشهايتان توسط همراهان و خوش بوتر شدن احمدي نژاد از كود حيواني استفاده كنيد
Saturday, 5 September 2009
شعاري براي روز قدس
رژيم اشغال گر، گوش كن........ ..وقت سفر آمده ات ، كوچ كن
روسيه و چين ، فراموش كن .....زهربه جام آمده ات ، نوش كن
***********..................
هر چند چو مور كوچكم داني ....در همتم انگشت به دهن مي ماني
*******..............
اي دولت سپاهي......... شرمت باد ........شرمت باد
حكومت نظامي ........ شرمت باد........شرمت باد
وطن فروش روسي........شرمت باد........شرمت باد
*********...............
*********...............
اي دولت قلابي .........استعفا.........استعفا
اي مجلس تو خالي.........استعفا.........استعفا
Friday, 4 September 2009
سقوط آزاد دولت سيد علي هر روز بيشتر از ديروز
دولت منتصب سيد علي كه حتي در مجلس اصول گرا با سفارش شخصي خامنه اي اعتباري نيم بند براي وزيرانش به دست آورد تا كجا ميتواند كشور را در شرايط نامناسب امروز رو به جلو هدايت كند ؟
در برابر چالشهاي بزرگ داخلي و خارجي دولت تحميلي هر روز ضعيفتر از ديروز عمل ميكند .
هر چند كه سيد علي نتوانست وجود دستهاي خارجي در اعتراضات مردمي را ثابت كند ولي توانست ديدگاههاي خود را عليه علوم انساني و سياسي روز بيان كند.
دولت منصوب سيد علي از حضور مردم در قبرستانها، مساجد و مراسم مذهبي به شدت ميترسد تاجايي كه مجبور به لغو مراسم شبهاي قدر شده و در عزاي روز قدس ماتم گرفته است .
با حضور در راهپيمايي روز قدس بار ديگر اتحاد و همبستگي مردم را عليه سران كودتاگر نشان خواهيم داد و ثابت خواهيم كرد كه هيچ قدرتي نميتواند حقوق مالكان اصلي ايران را پايمال كند .
Thursday, 3 September 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)

