Wednesday, 9 September 2009

كفش پاره هاي نيويورك و استقبال گرم از احمدي نژاد

يك پيشنهاد براي ايراني هاي سبز مقيم نيويورك :با خريدن ارزان قيمت ترين كفشهاي نيويورك آمادۀ پذيرايي از منفورترين رئيس جمهور تقلبي دنيا مي شويم ، هرچند اگر آداب ايراني را فراموش نكرده اييد و يا همسر ايراني داريد حتماً چند جفت كفش و يا كتوني كه سالهاست نپوشيده اييد در انباري و يا پاركينگ منزلتان پيدا خواهيد كرد كه البته براي جلوگيري ازسوء استفاده جنسي از كفشهايتان توسط همراهان و خوش بوتر شدن احمدي نژاد از كود حيواني استفاده كنيد

Saturday, 5 September 2009

شعاري براي روز قدس

رژيم اشغال گر، گوش كن........ ..وقت سفر آمده ات ، كوچ كن
روسيه و چين ، فراموش كن .....زهربه جام آمده ات ، نوش كن

***********..................

هر چند چو مور كوچكم داني ....در همتم انگشت به دهن مي ماني


*******..............

اي دولت سپاهي......... شرمت باد ........شرمت باد
حكومت نظامي ........ شرمت باد........شرمت باد
وطن فروش روسي........شرمت باد........شرمت باد


*********...............
اي دولت قلابي .........استعفا.........استعفا
اي مجلس تو خالي.........استعفا.........استعفا

Friday, 4 September 2009

سقوط آزاد دولت سيد علي هر روز بيشتر از ديروز

دولت منتصب سيد علي كه حتي در مجلس اصول گرا با سفارش شخصي خامنه اي اعتباري نيم بند براي وزيرانش به دست آورد تا كجا ميتواند كشور را در شرايط نامناسب امروز رو به جلو هدايت كند ؟
در برابر چالشهاي بزرگ داخلي و خارجي دولت تحميلي هر روز ضعيفتر از ديروز عمل ميكند .
هر چند كه سيد علي نتوانست وجود دستهاي خارجي در اعتراضات مردمي را ثابت كند ولي توانست ديدگاههاي خود را عليه علوم انساني و سياسي روز بيان كند.
دولت منصوب سيد علي از حضور مردم در قبرستانها، مساجد و مراسم مذهبي به شدت ميترسد تاجايي كه مجبور به لغو مراسم شبهاي قدر شده و در عزاي روز قدس ماتم گرفته است .
با حضور در راهپيمايي روز قدس بار ديگر اتحاد و همبستگي مردم را عليه سران كودتاگر نشان خواهيم داد و ثابت خواهيم كرد كه هيچ قدرتي نميتواند حقوق مالكان اصلي ايران را پايمال كند .

Thursday, 3 September 2009

جواب كروبي به جنتي

جنتي: پروندۀ تجاوزات رو افشا نكني، كروبي : نترس به نن جونت گفتن شايعه است

Sunday, 30 August 2009

كروبي مردي ازديار مردان

قبل از انتخابات با تمام احترامي كه براي كروبي وطرفدارانش قايل بودم ،منتظر كناره گيريش به سود موسوي بودم شايد فكر مي كردم اگر كروبي و ابطحي از موسوي حمايت كنن تو همون دور اول نسخۀ احمدي رو ميپيچيم ولي من مو بينم و شيخ پيچش مو


به هر حال الان خيلي خوشحالم كه شخصي با خصوصيات كروبي رو در كنار و همراه معترضين و منتقدين داريم و تونسته تا حالا بار سنگيني رو از رو دوش مهندس و حتي خاتمي بر داره و همين تور با بيانيهاش و افشاگريهاش اميد و آرزوي جنبش سبز رو زنده نگه داره

Wednesday, 26 August 2009

ماه مبارك رمضان زماني براي شكيبايي جنبش سبز


با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان فرصتی به وجود آمده تا اعتراضات شكل جديدي به خود بگيرد . سركوب گران به شدت خسته شده اند و با خبراحتمال برخورد با خاطيان كه در مواجهه با معترضين زياده روي كرده اند (هر جند دروغين) ترس از ادامه سركوبات توسط مزدوران رده پايين مشهود است .
با در نظر گرفتن مشكلات داخلي و خارجي بسيار زياد دولت كودتا ، شكاف عميق در سطوح بالاي نظام ، همراه شدن تعدادي از علما و فقها با جنبش سبز مردمي و نرسيدن به نتيجه مطلوب با پخش اعترافات از يك طرف و تعداد بي شمار معترضين و طولاني شدن مدت سركوبها و ناتوان بودن دولت در برقراري آرامش عمومي ، عدم جلب رضايت اكثريت افرادي كه در انتخابات شركت كرده اند و گراني هاي بي سابقه كه عموم مردم حتي حاميان دولت را زير فشار مضاعف قرار داده است از طرف ديگرجامعه و سران نظام را نسبت به دولت بي اعتماد و بدبين كرده و شرايط را براي سرنگوني دولت احمدي نژاد هموار كرده است. به اين ترتيب چون دولت چيزي ديگر براي باخت ندارد از پرداخت هر گونه هزينه اي خود داري نخواهد كرد .
در چنين شرايطي و با توجه به ماه رمضان و حضوربا شكوه در مراسم مذهبي حتي درمساجد و راه پيمايي روز قدس فضا را به شدت بر مزدوران و سركوب گران تنگ كنيم و با صبر و درايت قدمهاي بعدي را محكمتر و با نشاطتر برداريم كه پيروزي نزديك است .